מהי הדרך הטובה ביותר לשיווק העסק?

10
seth-doyle-78214

 

בשנת 2017, יש שאלות רבות שהתשובה אליהן משתנה מחודש לחודש, מיום ליום, מרגע לרגע.
אחת השאלות הכי חשובות שכל בעל עסק שואל את עצמו – מהי הדרך הכי טובה לשווק את העסק שלי?

היום, אני רוצה לספר לכם על אחד הכלים הכי חזקים ומדהימים בתחום השיווק והפרסום.
"סרטון שיווקי" או "וידאו שיווקי" – מוכר לכם?
אם כן ואם לא, מדובר באחד הכלים הכי נפוצים והכי מדהימים היום בשוק. מדובר בסרטון שהוא פרסומי – אבל הוא לא פרסומת. מבולבלים? תכף אסביר.

דמיינו סרטון שאתם נתקלים בו ברחבי האינטרנט, סרטון שלפני הכל – תופס לכם את העין. למה? זה יכול להיות הכותרת, המראה, התמונה המוצגת בסרטון כשאינו מתנגן, ועוד.
סרטון שנראה מעניין וטוב, מספר לכם על משהו שנשמע לכם רלוונטי, ואינו מתיימר בשום צורה להיות פרסומת. כלומר, סרטונים שיווקים הם בעצם דרך מכירתית "עקיפה" – שלא מנסה להציג שום מציאות מכורה או הגזמה כמו פרסומות בימינו.

סרטון שיווקי לרוב בסופו יקשר את הצופה אליכם ישירות ויזמין אותו להשאיר פרטים, או להתקשר למספר טלפון שמופיע על המסך. ישנם סרטונים שיווקים שגם מזמינים את הצופה להמשיך הלאה לקישור הבא – לאתר (שיכול להיות האתר של העסק שלכם לדוגמה).
אפשרות השארת הפרטים, כלומר לידים, היא צד מאוד מיוחד בכלי השיווקי הזה: מדובר באופציה נוחה וחשובה, בה הלקוח יודע שיחזרו אליו להסברים נוספים והוא אינו צריך לעשות דבר מלבד להקדיש כמה שניות של מילוי פרטים בסיסיים. כך הצופה אינו צריך לדאוג, להתקשר, לנסות לתפוס אתכם – והכי חשוב, כשלקוח משאיר את פרטיו, אתם יודעים שיש אדם שמתעניין ואתם יכולים לחזור אליו בנינוחות בלי מעמסת המכירה האגרסיבית כי הלקוח כבר מחומם ובשל כמעט לרכישה מידית.

סרטונים שיווקים ודומיהם פעמים רבות מציגים את העסק או המוצר בצורה מאוד ישירה ופשוטה, כנה, ללא משחקים ו"קישוטים" מסביב. כלומר, ניתנת הרגשה לצופה וללקוח שמה שהוא רואה – זה מה שהוא מקבל. כאנשים שחיים במאה ה-21, זה בדיוק מה שאנחנו מחפשים. משהו פשוט, ישיר, כנה, "בלי משחקים". סרטי תדמית כמו גם וידאו שיווקי – אינם מתיימרים להיות פרסומת, ולכן לא נוצרת הרגשת הדחייה האוטומטית שקיימת אצל רובנו כאשר אנחנו "בעל כורחינו" נאלצים לצפות בפרסומת.

כפי שציינתי מעלה, סרטונים מסוג זה יכולים לקשר לאתר שלכם, לדף נחיתה שיצרתם עבור מכירת מוצר וכדומה. זה נותן לכם אפשרות לעקוב ולדעת באמת כמה אנשים נכנסו והתעניינו, וכך יש לכם מעקב אחר תוצאות הוידאו השיווקי.

חשוב מאוד כשבוחרים מקום להפקת וידאו שיווקי לוודא כי יש במקום צוות מקצועי, ליווי אישי וצמוד והכי חשוב – תוצרים איכותיים ומקצועיים.

המון בהצלחה!

דילוג לתוכן