קריינות לקמפיין שיווק לחברות / עסקים

00
square

המטרה של שיווק החברה היא להעביר מידע יבש על החברה ללקוחות פוטנציאליים,
ובמקביל לייצר את התדמית היעילה, האפקיבית, והמוכרת ביותר. כל זה נעשה על ידי בניית קמפיין שמכיל את כלל המוצרים התורמים לקידום העסק.

על מנת לשווק בצורה היעילה ביותר את תדמית החברה, ניתן להשתמש במגוון ערוצים:

 

  • סלוגן – הסלוגן הוא בעצם משפט מפתח, שמאפיין את החברה. הוא יכול להכיל חרוזים, מידע יבש. בדרך-כלל יהיה לו מסר מכירתי. הסלוגן יופיע בכל מקום פרסומי/מכירתי. (כרטיסי ביקור, דפים רישמיים, אמצעי מדיה – פרסומות לרדיו/טלוויזיה/אינטרנט ועוד)
  • לוגו – לוגו החברה יכול להעביר מידע ראשוני (ציור שמייצג את תחום עיסוק החברה, סלוגן, צבעים מסויימים שמעבירים תחושה שמתאימה לקמפיין). בד"כ לצד הלוגו יופיע הסלוגן.
  • ביזנסטון – צליל החיוג שמעביר מידע על העסק, כשהוא מותקן על קו הטלפון/סלולרי  קח שכל אדם המתקשר לקו העסקי נחשף למידע אותו בחרו להעביר בקמפיין. בביזנסטון בד"כ מופיע הסלוגן.
  • שלטי חוצות/מודעות בעתונים – עיצוב מודעה שתמשוך את תשומת לב העוברים ושבים/הקוראים, שמכילה כמובן את הלוגו, סלוגן, הצבעים שנבחרו לטובת הקמפיין ועוד.
  • תשדיר רדיו – תשדיר הרדיו הוא קובץ שמע, שמופץ לתחנות רדיו ע"פ בחירה (יכול להיות בכל תחנות הרדיו המסחריות, או להיות מופץ רק לתחנת רדיו אזורי ספציפית ששם מוגדר קהל היעד) תשדיר הרדיו יכול להכיל ג'ינגל מסויים, סלוגן, מידע, דרכי התקשרות, מסר ספציפי ובעצם כל העולה על דעת ורצון מעצבי הקמפיין. התשדיר משודר לעיתים תכופות ויכול להעביר את המסר בצורה אפקטיבית .
  • פרסומת לטלוויזיה – צילום סרטון קצר, המכיל בתוכו את כל המידע שיש בקמפיין. המסר אותו רוצים להעביר, הלוגו והסלוגן, שימוש בשחקנים שיתמכו במסר הכללי של הסרטון, אנימציות במידת הצורך ועוד. הפרסומת משודרת בערוצים המסחריים, ומועברת בעצם לכמות הגדולה ביותר של אנשים. זוהי גם האופציה היקרה ביותר לקידום.
  • סרט תדמית – סרט התדמית הוא מין "פרסומת ארוכה". זהו סרט המופק על-ידי ולפי דרישות החברה. הוא יכול להכיל מידע, דרך פעולה, ה"אני מאמין של החברה" ובעצם כל דבר אותו נרצה להעביר דרך הסרטון.

 

ברוב הערוצים מהם ניתנת הבחירה בבניית הקמפיין, נדרש שימוש בקריינות. החל מהביזנסטון, דרך תשדיר רדיו ופרסומת הטלוויזיה,וכלה בסרטון התדמית. חשוב לבחור קריין שמעביר בצורה הטובה ביותר את המסר אותו רוצים להעביר.

במידה ומדובר במשרד עורכי דין לדוגמה, יידרש קול רציני וסמכותי יותר, לעומת זאת כשמדובר בקייטנה עבור ילדים בגיל הרך, אז יידרש קול מצחיק ,ילדותי ורך יותר.

הקריין ייבחר בהתאם לאופי החברה והמסר אותו רוצים להעביר.

חייג עכשיו אל 050-3553379 וקבל הצעה לפתרונות שיווק שמתאימים לעסק שלך

דילוג לתוכן