ג'ינגל עסקי לסלולר/צליל המתנה עסקי – למה אני צריך את זה?

00
square

לכל עסק מתחיל יש את "עשרת הדיברות " שלו, רצף כללים שנכתבו על-ידי מומחים עסקיים, המסבירים את האלגוריתם המדויק שיוביל כל עסק להצלחה המיוחלת.
משלב גיבוש הרעיון, המחשבה כיצד ניתן להפוך אותו למוצר המכניס כסף, דרך הקמת החברה והפרוצדורות הבירוקרטיות, ועד ליישום בפועל. לכל אחד מהשלבים הנ"ל, יש מדריך עשה ואל תעשה מאוד ברור.

אחד השלבים המורכבים יותר לרוב היזמים, הינו שלב הפרסום והשיווק. זהו שלב בו רוב מקימי העסקים מרגישים שהם יורים באפלה. ראשית, בואו נבין את המטרה:

המטרה של כל העוסקים בדבר הינה  ליצור חשיפה גדולה ככל הניתן על מנת לאפשר למוצר או השירותים אותם העסק מציע  להגיע לקהל היעד שלו. כיום קיימים מגוון רחב מאוד של כלי שיווק היכולים לתרום באופן משמעותי למטרה זו.
חשוב לזכור כי בשיווק אין נכון ולא נכון. מה שכן, ישנם כלים שיקדמו אתכם להיות מובילים בתחומכם יותר מאחרים!

ג'ינגל עסקי (צליל המתנה עסקי) הינו נתיב שיווקי שיקדם אותך למטרה ויחבר אותך ללקוח באופן אישי עוד בטרם ענית לשיחה! בדיוק כמו קמפיינים פרסומיים, פליירים, כרטיס ביקור, אתר אינטרנט ועוד, גם הג'ינגל יעביר מסר שיווקי, נעים ואיכותי, שיקדם את העסק שלך בזמן שהלקוח ממתין לך!

איך המסר עובר בג'ינגל?

הלקוח נכנס לאווירה של העסק, כבר בזמן ההמתנה למענה. לכל עסק יש את הייחודיות שלו, ולכן גם הג'ינגל מופק ונוצר בצורה המדויקת ביותר לעסק הספציפי שלך, על-פי דרישותיך, טעמך ורצונותיך.  סביר להניח שג'ינגל של בית-ספר לברמנים לדוגמא, לא יישמע אותו הדבר כמו ג'ינגל לספא, לכן טרם ההפקה אני מקבלת ממך את כל הידע שאני צריכה על מנת להכניס את הלקוח לאווירה המדויקת של העסק שלך.

שילוב של המוזיקה, עם קריינות במקצב תואם, יעצב את האווירה של הג'ינגל, כך שהמסר אותו את/ה רוצה להעביר (רגוע, קצבי, מכירתי, מושך ועוד…) יעבור בצורה נכונה לקהל היעד שלך.
כמו כן, רצוי ואף מומלץ לשלב תוכן שיווקי בזמן ההמתנה. הטקסט נכתב על-פי דרישותיך, כבעל/ת העסק. תוכל/י למשל לחשוף את הלקוחות שלך לשירות חדש, למבצע מיוחד, או כל מסר אחר שחשוב לך להעביר למתקשר, כך שכל מי שמצלצל אליך, לקוח קבוע, מתעניין או מזדמן, יוכל להיחשף למוצרים ולשירותים המיוחדים שלך!
מכיר/ה את זה ששמעת שיר ברדיו, והוא פשוט נתקע לך בראש כל היום? תשומת לב המתקשרים נתונה לך בזמן המתנתם על הקו, בין אם ירצו או לאו, לכן כדאי לנצל את מתן תשומת הלב הזו על מנת לחשוף אותם כמה שיותר לסלוגן החברה- המסר החד והקצר ביותר שמלווה את העסק בכל מוצרי הפרסום שלך. ככל שהסלוגן יהיה קליט יותר, הוא ייזכר למתקשרים אליך ביתר קלות ולא ייצא להם מהראש!  כעת, מובטח לך שהם יזמזמו וישירו אותו לכל הסובבים אותם.

את/ה בוודאי יודע/ת שהפרסום הטוב ביותר הוא מפה לאוזן – הנה עוד דרך מעולה להשיג זאת!

איך זה עובד עם מכשירים ניידים?

הג'ינגל העסקי  (צליל ההמתנה העסקי) מולבש על הקו הנייד, כך שכל אדם , לקוח, מתעניין או מזדמן, שומע את האמינות, המקצועיות והרצינות של העסק שלך במקום את צליל ההמתנה הרגיל. ג'ינגל עסקי הופך את העסק שלך ליותר מקצועי באופן משמעותי, ברגע שהמתקשרים אליך שומעים ג'ינגל ייחודי המפרט את חזקות העסק שלך!

ג'ינגל עסקי – יקרב אותך ללקוחות באופן אישי!

 

דילוג לתוכן