קריין או קריינית?

00
zlilhamtana_bk

איך בוחרים נכון את הקול שייצג את העסק שלכם?

קול גברי או נשי? מה נכון יותר שייצג את העסק שלי? איך בכלל יודעים האם יש קול נכון או אולי כל קול יכול להתאים? מה זה בכלל משנה ואיזו השפעה יש לקול בפן העסקי והשיווקי?

כל אילו הן חלק קטן מהשאלות אשר עולות כאשר בונים מיתוג קולי לעסק!

אז אם השאלות הללו כבר עלו אצלכם, וגם אם עדיין לא… כדאי לכם לקרוא את הכתבה בה תוכלו לקבל מענה על שאלותיכם.

 

ראשית אתחיל בכך שאכן ישנה חשיבות לבחירת הקול המייצג את העסק שלכם. לא כל קול יכול להתאים לכל עסק. מטרת המיתוג הקולי, בין אם בפאנטון העסקי, בנתב המרכזייה או בסרטונים השיווקיים הינה לחשוף את העסק שלכם ללקוחות הפוטנציאלים עוד בטרם הכירו אתכם. זהו הרושם הראשוני שאתם יוצרים אשר יקבע האם הלקוח ימשיך לשלב הבא איתכם או יעבור לעסק הבא ברשימה. לאור האמור, אתם רוצים להעביר דרך הקול את המסר המדויק ביותר על העסק שלכם.

 

אז בטרם אתם עוברים לשלב בחירת הקול יש מספר דברים שעליכם לקחת בחשבון:

לקול ולמוזיקה ישנה השפעה ישירה על תת המודע שלנו. קול שנתפש בעיני הלקוח כנעים או מסמל עבורו איכות, זיכרון חיובי וכו' יקדם אותו לפנות לעסק שלך. לעומתו קול שיעורר בו סלידה, חוסר נעימות או זיכרון שלילי ירחיק אותו והוא יעבור הלאה. כעת, אין לך כעסק כמובן שליטה מלאה, אך ישנם קולות שיש עליהם קונצנזוס לעומת אחרים. כמו כן, תפישת הלקוח לעולם תהיה סובייקטיבית לכן גם אם לא תקלעו לטעמם של כולם זה בסדר גמור.

 

דבר נוסף, מה נכון יותר לבחור בקריין או קריינית? אז גם כאן ישנה תשובה דיי ברורה. זה כמובן תלוי תרבות ותלוי חברה ותקופה, אך לקול של גבר ולקול של אישה ישנה השפעה שונה על תת המודע שלנו. במשך דורות על גבי דורות קולו של גבר מתקשר באופן לא מודע לתחומים מסוימים ולתכונות מסוימות ואילו קולה של האישה לתחומים מסוימים ולתכונות מסוימות. כמובן ישנם תחומים ותכונות ניטראליים  אשר משויכים לשני המינים.

 

לכן, בטרם תבחרו את הקול המייצג לעסק שלכם, עשו קצת שיעורי בית. שבו וחישבו על העסק שלכם. מעבר לפרטים הטכניים של מה אתם עושים? או איזה שירות אתם מציעים? חישבו על האווירה בעסק שלכם, על ה"אני מאמין" של העסק, על התכונות שלו, על העובדים שבו ועוד מאפיינים כאלו ואחרים שתרצו שהלקוח הפוטנציאלי שלכם יחווה ויכיר כבר בהתקשרות הראשונה שלו איתכם.

לפי הממצאים שתקבלו, תוכלו לבחור את הקול המדויק ביותר עבור העסק שלכם, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה…

 

אנחנו כאן על מנת לספק לכם מגוון רחב של קולות. במאגר הקריינים שלנו קיימים עשרות קריינים וקרייניות בעלי קולות שונים שיעבירו מסרים שונים ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. עם הניסיון העשיר שיש לנו נוכל לעזור לכם לבחור את הקול הנכון ביותר שידבר את העסק שלכם!

 

דילוג לתוכן