שימוש בקול ככלי מכירה בוובינר

00
Capture

  • 40% מהמסרים שלנו עוברים באמצעות טון הדיבור שלנו.

  • באמצעות הקול נוכל להשפיע על הרגש של המאזינים שלנו.

  • הקול שלנו הוא אחד המרכיבים החשובים בהעברת המסר.

  • הקול שלנו מעביר רגש, תחושה ומעורר תגובה רגשית בתת המודע אצל המאזין.

  • אנשים זוכרים יותר תחושות מאשר אינפורמציה. הרגש שתצליחו לעורר אצל המאזינים זה הדבר המרכזי שהם יזכרו.

  • הקול שלנו הוא אחד המרכיבים של הכריזמה.

  • שימוש נכון בקול יעביר את האנרגיה והכריזמה שלכם ויסחוף את הקהל למגרש הביתי שלכם.

  • בשונה מהופעה על במה, בוובינר הקול שלנו הוא המרכיב המרכזי והוא זה שיכריע אם המסר שלנו יעבור בצורה נכונה שגם תניע לפעולה.

  • שימוש נכון בקול ירתק את המאזינים ויגרום להם לרצות להקשיב לכם.

  • שימוש נכון בקול יאפשר לתוכן שלכם להיות מעניין וכובש.

  • שימוש נכון בקול יעצים את העברת המסרים שלכם והתוכן יקבל כוח ועוצמה.

בהדרכה על שימוש בקול ככלי מכירה נלמד איך לשדר ביטחון, כריזמה, סמכותיות ואמינות בוובינר,

כך שהקהל יקבל את המסר בצורה מעניינת וכובשת, ויקבל את הרושם שאתם אוטוריטה בתחומכם .

 

דילוג לתוכן