שימוש בקול ככלי מכירה בוובינר
-
40% מהמסרים שלנו עוברים באמצעות טון הדיבור שלנו. באמצעות הקול נוכל להשפיע על הרגש של המאזינים שלנו.
-
הקול שלנו הוא אחד המרכיבים החשובים בהעברת המסר. הקול שלנו מעביר רגש, תחושה ומעורר תגובה רגשית בתת המודע אצל המאזין.
-
אנשים זוכרים יותר תחושות מאשר אינפורמציה. הרגש שתצליחו לעורר אצל המאזינים זה הדבר המרכזי שהם יזכרו.
-
הקול שלנו הוא אחד המרכיבים של הכריזמה. שימוש נכון בקול יעביר את האנרגיה והכריזמה שלכם ויסחוף את הקהל למגרש הביתי שלכם.
-
בשונה מהופעה על במה, בוובינר הקול שלנו הוא המרכיב המרכזי והוא זה שיכריע אם המסר שלנו יעבור בצורה נכונה שגם תניע לפעולה.
-
שימוש נכון בקול ירתק את המאזינים ויגרום להם לרצות להקשיב לכם.
-
שימוש נכון בקול יאפשר לתוכן שלכם להיות מעניין וכובש.
-
שימוש נכון בקול יעצים את העברת המסרים שלכם והתוכן יקבל כוח ועוצמה.