קריינות לפרסומות טלוויזיה הינה המאתגרת ביותר! אתם ודאי תוהים מדוע…
מה המטרה של פרסומות טלוויזיה? למכור! וכמה שיותר! לכן כאשר אנו יוצרים קריינות לפרסומות ולחסויות טלוויזיה עלינו לקחת בחשבון מספר גורמים משמעותיים:
מהו המוצר אותו אנו מוכרים? באיזו מדיה תופיע הפרסומת? מה מופיע על המסך במקביל לקריינות? מי קהל היעד של המוצר?
כל אילו ועוד משפיעים באופן ישיר על הקריינות בה נבחר.
כמו כן חשוב לקחת בחשבון את גורם הזמן. מאחר ופרסומת בטלוויזיה מלווה בתמונה או סרטון זה יבוא על חשבון אורך הטקסט. ברוב המקרים צריך להכניס את המסר המבוקש בטקסט קצר וקולע למטרה של הפרסומת. לרוב הפרסומות לא יעלו על 20 שניות.
נוסף על כך, בקריינות לפרסומות טלוויזיה לא מספיק קול נעים ורדיופוני. חשובות גם יכולות המשחק של הקריין או הקריינית כך שיתאימו לקריינות פרסומית/הארד/סופט סייל.לעיתים נדרשת קריינות רכה ואימהית ולעיתים נשית וסקסית, או אולי קריינות מכירתית וסמכותית. חשוב ביותר שאופי הקריינות ישתלב עם התוכן, המוצר וקהל היעד שלו.
אנו מציעים לכם מגוון רחב של קריינים וקרייניות בעלי יכולות משחק וורסטיליות ומנעד רחב היכולים להתאים למגוון רחב של פרסומות.

לשמיעת דוגמאות לחצו על הקוביות מטהarrow-undo-icon

  • aspectimaging
  • Ezland
  • אשפלסט אנגלית
  • Epilfree
  • ביולון-אנגלית
  • סרט הדרכה-יופלקסה
  • אתרוגי שוורצמן
  • pico parts
  • המרכז למשפחה
  • IVR
  • סוניגו
  • טופ חממות

להזמנת השירות ו/או לפרטים נוספים, מלאו פרטים בטופס כאן למטה ואנחנו נחזור אליכם בזריזות 🙂

דילוג לתוכן