-
שימוש בקול ככלי מכירה בוובינר
40% מהמסרים שלנו עוברים באמצעות טון הדיבור שלנו. באמצעות הקול נוכל להשפיע על הרגש של המאזינים שלנו. הקול שלנו הוא אחד המרכיבים החשובים בהעברת המסר. הקול שלנו מעביר רגש, תחושה ומעורר תגובה רגשית בתת … קרא עוד »
-
צעדים ראשונים בהפקת מוצר דיגיטלי
אז מה באמת עוצר אותך מלהפיק קורס דיגיטלי? לאחרונה, אני מדברת עם המון בעלי עסקים, שרוצים להעביר את הידע שלהם הלאה, ולהגיע ולהשפיע על כמה שיותר אנשים. הם גם מבינים שהפקת מוצר מידע, זה השלב הבא. … קרא עוד »
-
מהרגע הראשון שתינוק מגיע לעולם הוא מבטא עצמו דרך קול
בהמשך הבכי יעזור לו לסמן לסביבה אם כואב לו או אם הוא רעב או צמא. גם ההורים משתמשים בקול כדי לעודד אותו, להסב את תשובת ליבו או להביע כלפיו את רגשותיהם. הקול משמש … קרא עוד »
-
הטרנדים החמים בעולם השיווק והמכירות בוידאו לשנת 2017
הטרנדים החמים בעולם השיווק! אם אתה בעל עסק שעוקב אחרי התפתחות עולם השיווק במדיה הדיגיטלית, ודאי לא תהיה מופתע מהעובדה ששיווק בוידאו תופס את מקומו ככלי השיווקי האפקטיבי ביותר בשנת 2017. הוא הפך להיות … קרא עוד »